HW pro X-terminál

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Neděle Leden 12 21:57:08 CET 2003

Dne Sun, Jan 12, 2003 at 08:57:09PM +0100, Jarda Mikulík napsal:

> Takze je problem jen u OOo?
> Jen typ: Nepomohlo by pridat operacni pamet?

To jsem ted prubnul a nepomaha. Pridal jsem tam jeden 256M dimm, a pridal
sdilenou videopamet na 64M a nic se nedeje.

Nevim jestli je to problem jen u OOo, ale jinde jsem si jej nevsiml. Treba
gimp kresli obrazek v celobrazovkovem rezimu dele nez na lokale, ale nikdo
by asi nechtel delat s grafikou na X terminalu. Ten OOo ale bude chtit
provozovat spousta lidi. Mozilla je take bez problemu, KDE pomale stejne
jako vzdy. Ten OO je pomaly at bezi pod KDE nebo fvwm nebo treba jen na
holych X bez niceho.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Povzbuzováním prospěješ často více než káráním.
HORTANDO SAEPE PLUS PRODERIS QUAM VITUPERANDO.