xemacs lang/font/xml nastaveni

Petr Chloupek petrch na regnet.cz
Pondělí Leden 13 03:58:29 CET 2003

On Sun, 05 Jan 2003 01:13:34 +0100, Petr Chloupek wrote:

> Dobry den,

tohle jsem psal do cz.comp.editors, nicmene cetl jsem to tam asi
jen ja, takze dalsi pokus. jedine co jsem dale zjistil, ze xemacs
neuklada v zadnem kodovani, ktere bych byl schopen blize urcit
(zkousel jsem utf7,8,16,latin2, mozna je to mule, jeste jsem nevyzkoumal
co ten termin presne znaci :), takze pro bych problem v kratkosti
preformuloval:

- jak zobrazovat a cist/psat utf8
- jak zobrazovat a cist/psat latin2
- kde to nastudovat.
- jakou verzi emacsu na to pouzit.

nasel jsem v archivu tento thread:

http://www.linux.cz/lists/archive/linux/138321.html

ktery asi odpovi na cast otazek, takze me take zajima, zda se za rok
neco zajimaveho nezmenilo a co znamena 'Janikovo tajemne "upgradovat"' :)