RedHat 8.1 beta ... info

Pondělí Leden 13 09:04:32 CET 2003

Honza Pazdziora wrote:
> Kolik jste tomu RedHatu jako firma uz dal penez? Ja ani korunu. Zda
> se, ze takovych nas je vic, a ze se proste RedHatu nevyplati delat pro
> nas (male, domaci zakazniky) support (placeny, tedy garantovany).

	Tohle je hodne pokrivena uvaha... copak je to vse o tom, kolik cash dam
nekomu? Co treba pozici na trhu diky ktere IBM misto po jinem vendorovi
sahla po Red Hat Inc. a tim padem tato firma, ktere jsem 'oficialne'
nedal cent si prisla na stovky milionu dolaru a treba i tak, ze lidi, co
Linux 'umi' jsou schopni to pak ve firmach spravovat a tim padem ceske
firmy (ktere maji rocni prijmy v miliardach korun) nesahnou po jinem
'osvedcenem' reseni treba na bazi AIX ci Solaris?

PS: Ja jsem Red Hat Inc. neposlal rovnez zadny sek, ale jsem presvedcen
o tom, ze diky tomu, co pisi vyse si 'diky' mne prisla na minimalne
stovky tisic $, mam tedy drzet hubu a krok a nechat, aby si Red Hat
Inc., jehoz jsem tedy ve svem dusledku rovnez pidistrujce, delal a
zametal se mnou jak chce?