RedHat 8.1 beta ... info

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Leden 13 09:07:51 CET 2003

> Proc bych mel kupovat novy hw, pokud stavajici vyhovuje?
> Myslite, ze kdyby firma koupila svym zamestnancum nove
> desktopy jen kvuli tomu, ze ty stavajici nejsou "in" dopadne
> jinak nez v konkurzu? TOMU bych rikal hazarderske chovani.
> Stejne jako tomu, kdybychom kratili trebas provoz help linek
> (neb provoz call centra nepatri mezi nejlevnejsi).

Protoze vetsi firmy kupuji pocitace temer vyhradne na trilete leasingy. A
protoze novi zamestnanci nenastupuji jednou za tri roky, tak vetsinou kazdy
rok nejaka cast pocitace dosahne tri let a pak se bud vraceji leasingovce
nebo se prodavaji zamestnancum a kupuji se nove. A tech novych je tu rec.

TNX