wget a ftp za proxy

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Pondělí Leden 13 08:45:29 CET 2003

damned wrote:

> rad bych pomoci 'wget' (v1.8.2) stahl obsah jednoho adresare z ftp
> serveru. jsa za http proxynou, nastavil jsem prislusne promenne
> prostredi a nyni experimentuji s prepinaci ...
>
> pokazde se mi ale stahne jenom 'index.html' reprezentujici stranku s
> odkazy na jednotlive soubory, ale za linuxoveho boha nejsem schopen
> nalezt kombinaci prepinacu, ktera by stahla i ty prislusne soubory

	Nesnažte se, nefunguje to (od verze 1.8). Vývojáři na to IMHO pečou. Na
můj dotaz (http://www.mail-archive.com/wget%40sunsite.dk/msg04557.html)
ani žádný podobný jsem nenašel odpověď. Řešením je verze 1.7 nebo něco
jiného než wget.
--
Ing. Michal Žejdl                       e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.                 tel.: +420 352 46-5418