Zatížení CPU + rychlost

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pondělí Leden 13 08:48:40 CET 2003

On Sun, Jan 12, 2003 at 11:20:56PM +0100, Petr Šobáň wrote:

> Díky toto je ono snížilo to náročnost o 50% přibližně (ten LANG).
> Prostě to mě nenapadlo s UTF8 teprve zápasím.
> |            Petr Šobáň                  |

Pořád je to příliš mnoho. Zkusil jsem si na slabším stroji grepnout
soubor, který měl 88MB a trvalo to 6 sekund. Athlon by měl být ještě
trochu rychlejší, nikoli pomalejší. Chyba bude někde jinde. Jak se
chová filtrování pomocí perlu nebo awk?

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal