postfix - mail forwarding loop

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pondělí Leden 13 11:35:55 CET 2003

Co jste menil? Jako co je ten postfix nastaveny? Neni nahodou treba
nastaven jako relay na nejaky smarthost, odkud se ty maily zase vraci?
Odkud konkretne se ty maily vraci a kudy prichazeji?

David Flekna wrote:
> Zdravim,
>
> poradte mi prosim. Na jednom serveru mam rozjety postfix coby postovni server. Dlouho chodil bez problemu a najednou zacal na kazdy majl z venku odpovidat chybovou hlaskou o nedorucitelnosti. V logu je u takovych majlů zapsan radek obsahujici hlasku:
>
> status: bounced (mail forwarding loop)
>
> Tusim, ze to bude nejaka blbost, ale nemuzu prijit na to jaka.
>
> Dik za kazdou radu.
>
> David.

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/