porvoz na si». katrě

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pondělí Leden 13 13:31:17 CET 2003

nafe wrote:
> Potřeboval bych poradit s tímto:
>
> chci aby mi server dene posilal mailem, počet MB přetecených přez sí».
> kartu.
>
> Na serveru běľí IPCHAINS. Prosím postrčte mě dopředu.

Pokud se s tim nechcete moc mazat, tak si do cronu dejte prikaz
"/sbin/ifconfig | mail -s statistika moje.adresa na firma.cz".
To vypise info o vsech zarizenich (a ty MB tam najdete taky). Pripadne
si muzete pohrat s tim, ze si poslete jen urcita zarizeni (ifconfig
eth0) a muzete to vylepsit tim, ze grepem vytahate pozadovane hodnoty.
Nebo pujdete jeste dal a vytahane hodnoty si budete ukladat nekam do
souboru a pak si z aktualni a ulozene hodnoty budete delat hodnoty za
dane obdobi, protoze ifconfig vypisuje statistiku od posledniho spusteni
stroje....

--
Vladimír Náprstek
Severočeská plynárenská, a.s.