Driver pro 3C905C

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Leden 13 15:51:05 CET 2003

> 3c509 mozna, ale 3c595 je PCI Fast Ethernet.

To sa tu dotahujete kto pozna viacej typov kariet ?
Lebo odpoved aky je vlastne rozdiel medz ovladacom 3c59x a 3c90x, kedze
obaja podporuju PCI 3COM som sa nedozvedel.

Citatel predtym mal zjavne problem s citanim a poplietol si 3c5x9 s 3c59x.
Ale to je jedno. K veci prosim lebo aj mna (a asi aj ostatnych) tato tema
zaujima.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2