RE: PostgreSQL na SuSE 8.1 - české třídění

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Pondělí Leden 13 16:07:07 CET 2003

On Mon, 13 Jan 2003, Lumir Vanek wrote:

> Sorry, ale nejsem linuxový guru, takže co znamená "exportovat pred spustenim databaze" ?
>
> Uživatel postgres má příkaz export LANG="czech" uveden v .bash_profile, to by mělo stačit, ne ? Nebo to mám ještě nacpat někam do /etc/rc.d/boot.local ?

Jeslti se nepletu, tak tohle je nutne udelat pred vytvorenim samotne
databaze a tam je pak ulozene defaultni nastaveni jazyka, ktere se uz neda
zmenit (apson neco v tom myslu jsem onehda nasel), takze pomuze jen
vytvorit novou DB s ceskym nastavenim (ale mozna se pletu).

	MOJE

P.S. miluju unicode

--
Tomas Konir