postfix - mail forwarding loop

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Leden 13 22:15:33 CET 2003

On Mon, 13 Jan 2003, David Flekna wrote:

> [...]
> fetchmail

> Osdesilani normalne funguje, protoze jde naprimo. S tohoto usuzuju, ze majly
> vraci nas postfix, ale nechapu, jak ho muze ovlivnit upgrade postovniho
> serveru, kdyz postu z nej taha fetchmail a teprve pak ji predava postfixu.
> Nadruhou stranu ty problemy prokazatelne (vycteno z logu) zacaly v okamziku,
> kdy se ten postovni server v internetu rozjel po upgradu. Jedine co me
> napada je, ze
> fetchmail dostaval od imailu neco, co od qmailu nedostava a doplnuje to

Podle mne to pro Vas ten sever ukladal do schranky s nejakou domenou
a postfix to pro ni prijimal, ted se to uklada s jinou domenou a postfix
si mysli ze to neni pro nej a odesila to zpet. Jakou domenu ma ten Vas
postfix jako mydomain ? Neni to neco ve tvaru @lokalnioddeleni.firma.cz ?
Pokud driv ten centralni mailserver pro Vas ukladal postu v tomhle tvaru
a nyni po upgradu to dela treba ve tvaru @firma.cz tak Vas postfix si
mysli ze @firma.cz je jeho nadrizeny postak a posila to vsechno zpet.