ICQ

David Lukaštík david.lukastik na svkuh.cz
Úterý Leden 14 06:47:45 CET 2003

On Po, 2003-01-13 at 14:40, Jirka Kosina wrote:

> SIM umi jet jak pres HTTP/HTTPS proxy, tak pres SOCKS4/SOCKS5 proxy. U
> ostatnich klientu bych to ocekaval nejak podobne.

LICQ umi HTTP/HTTPS(pouzivam), zkousel jsem gaim, gnomeicu, primarne
pouzivam Gnome2, ale nikde jsem nenasel, kde a jak to pro fungovani pres
HTTP/HTTPS nastavit.

Pokud se nepletu tak plugin, LICQ-gtk, nema v grafickem konfiguraku
moznost nastaveni HTTP/HTTPS proxy (zkousel jsem pred mesicem). Pokud se
to nastavi rucne v konfiguraku, pak to obcas funguje.

Davadu

--
David Lukaštík <david.lukastik na svkuh.cz>