lirc: jak po nalogovani spustit irexec -d

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Leden 14 11:20:33 CET 2003

> Dobrý den,
>
> uspěšně se mi povedlo rozchodit infra přijímač podle www.lirc.org (na
> mandrake 9). Chtěl bych ale, aby po zapnutí a nabootování se spustil
> démon irexec -d, případně irxevent (pod mým uživatelským jménem). Nevím
> jak na to, např. přidání do .bashrc mi nepřijde jako nejšťastnější...

.bashrc a .bash_logout podle me neni az tak spatny napad, samozrejme je
terba vyresit situaci, kdy uz ten demon bezi.

Jinak pokud to chcete mit skutecne na pozadi celou dobu jako sluzbu, tak
kouknete do startovacich skriptu (v /etc/init.d ci /etc/rc.d/init.d) a
napiste si podle ni vlastni.

Spusteni pod danym uid se zaridi snadno napr. pomoci su nebo sudo,
pripadne asi tak 10radkovym wrapperem v C.

-- Honza Houstek