pdftotext

knut knut na centrum.cz
Úterý Leden 14 13:26:08 CET 2003

Tak bohuzel ani "Latin2" nebere :(. Zkousel jsem to jak na zminovanem
FreBSD tak i na MDK9.0.

Error: Couldn't find unicodeMap file for the 'Latin2' encoding
Error: Couldn't get text encoding

Nesouvisi to nejak se souborem /usr/X11R6/etc/xpdfrc (resp. /etc/xpdfrc
v MDK). V tomto souboru jsou nejake definice pro ISO-8859-1 (tedy
Latin1) a pro cinstinu a japonstinu. Zkousel jsem koverzi s parametrem
UTF-8 a to proslo a bylo to cesky. Bohuzel bych radsi kodovani ISO.

J.V.(Knut)