HW: linuxovy router

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Úterý Leden 14 15:12:22 CET 2003

Dne út 14. leden 2003 13:48 jste napsal(a):
> Doplnim pana Lexu, obavam se, ze pokud je dulezita cena, je pro Vas
> resenim opravdu takovy maly klientsky router. Mame zkusenost jeste s
> routery yaht (konfigurace pres telnet) a allied telesyn (www, umi jen
> NAT!), jak spravne
> pisete, vzdy alespon jednim parametrem nevyhovuji. Nekde bezi roky,
> jinde jsou problemy.
>
> Na linuxu lze udelat bezny stroj kolem tech 3 tisic (na pc z bazaru).
> Dale delame miniroutery velmi podobne tomu, co si predstavujete, ale
> samotny hw se kupuje za cenu previsujici hodne 10 tisic. Vim o firmach,
> [...]

Diky za odpovedi.
Router mam doma postaveny prave na historickem zeleze, ale ma to sve nevyhody
- huci vetracky
- cas od casu si zachrousta disk
- zbytecne moc to "zere" a topi

Tak jsem se chtel porozhlednout po necem ponekud elegantnejsim. Ale jak se
zda, mam asi smolu. A se mnou taktez dalsi potencialni zajemci. IMHO by to
mohl byt docela zajimavy prodejni artikel, zvlast jestli se konecne zacne
delat ADSL ... (Ja tedy mam kabel a jsem spokojen :-))

Karel