Firewall: DROP nebo REJECT

Úterý Leden 14 17:27:42 CET 2003

Matus fantomas Uhlar wrote:
> btw ohladom DoS: pocet ICMP error sprav sa da limitovat.

	A co se tyce LOGovani packetu, mel jsem ne zrovna vykonne stroje (P75
az Celeron 400) a na nem pravidlo ala co neni explicitne povoleno je
zakazano a co je zakazano to je zalogovano... (pres ipchains).

	Sice disk svitil uspesne a LOAD byl kolem 2-3, ale takovy router
nevykazoval zadne vykonostni problemy ani pri scanu nmap <stroj> -p
1-65535, a to i pri vice konkurentnich spojenich...(dalsi switche
nmapu)... - o cem to tedy kolega Kankovsky mluvil? Neco mi uniklo?