Hyperthreading & P4 Xeon

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Úterý Leden 14 20:56:28 CET 2003

"Dalibor Toman" <dtoman na fortech.cz> writes:

> cmov pat pse36 clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss ht tm

> HW
> 2.4.17pre5.
>
> do detailu nevidim ale muze byt pricinou meho uspechu a Tveho
> neuspechu, ze Tvuj stoj byl osazen jen jednim CPU a nemel proto v
> biosu patricnou podporu pro vice procesoru (kterou jadro vyuzije k
> detekci poctu CPU) ?? Jak rikam v jadru jem nic nenastavoval jen v
> biosu jsem rekl, ze chci HyperThreading

Psal jsem:
> Ja to mam zase vyzkousene s vanilla kernelem na 2 kouscich tohodle:
>                                                 ^^^^^^^^^^
> model name	: Intel(R) XEON(TM) CPU 2.40GHz

Tak prosim priste pozorneji ctete.

A beze zmeny cehokoliv v BIOSu to s 2.4.18 najde pouze 2 procesory s 2.4.19
to najde 4.

V zasade je mi jedno cim to je, muze to byt i tim, ze ten stroj je
relativne novy, a s 2.4.19 HT funguje.  Nicmene toto muze byt problem i
predchoziho tazatele, tudiz si myslim, ze by mel vyzkouset i novejsi kernel.
Tot vse z me strany, co k tomu mam rict...

O.

P.S.: Mohli bychom zustat u vykani?  Nevim jak vas, ale me doma ucili, ze
je slusne cizim lidem, ktere neznam vykat a priznam se, ze mi tykani v
konferenci vadi.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6