postfix - mail forwarding loop

David Flekna david.flekna na tiscali.cz
Úterý Leden 14 23:52:38 CET 2003

> Ja to vidim tak, ze oba mailery (qmail aj postfix) pouzivaju hlavicku
>
> Qmail vaseho providera pri ukladani posty do omenoveho kosa tuto hlavicku
> prida a vas lokalny postfix testuje ci tato posta nim nepresla.
>
> Takze cela sranda je v tom ze rovnako qmail providera aj postfix u vas si
> mysli ze je "domena.cz" a kedze postfix pri vytahovani dotycnej posty tuto
> hlavicku najde, mysli si ze ide o loop.
>
> Rieseni je viac:
> - povedat vasemu postfixu nech by interne pouzival ine meno pocitaca
> (napriklad in.domena.cz)
> [...]

Presne toto me dneska napadlo a tak jsem zmenil ve fetchmailu aby to posilal
na domenu localhost a na postfixu jsem ji nastavil aby ji prijimal a uz to
chodi. Jedine co je mi zahadou je to, ze s tim imailem to takto chodilo a s
qmailem uz ne.... ale to uz resit nebudu. Diky moc vsem, kteri se mi snazili
pomoct.

David