Hyperthreading & P4 Xeon

Středa Leden 15 08:06:10 CET 2003

Milan Kerslager wrote:
> Protoze implementace respektovani HT vedla k zasadnimu zasahu do
> scheduleru (tj. casti OS, ktera se stara o pridelovani CPU jednotlivym
> spustenym uloham v systemu), muze byt jeji pouziti (dnes) rizikove (muze
> tam byt chybka).

	A uz se konecne:-) Linux naucil _neprelevat_ proces v ramci 1 fyzickeho
procesoru? Ono to zejmena neni o samotne aplikaci, ale planovaci zdroju
(v tomto pripade CPU time)...

	Konkretni testy nad HT & vektorove ci maticove pocty muzete nalezt v
archivu tle konference (jedna se o software firmy Fluent Inc.), jednalo
se o dual xeony - IBM stanice asi za bratru kazda 1.5 mil Kc...

	Mam pocit, ze nejlepe z toho nakonec vysla sestava 3 pocitace po 2 fyz.
procesorech => v BIOSu vypnut HT a pocitace propojeny pomoci
switchovanem 100Mbitu.

PS: Vsechny testy, ktere jsem zatim videl byly synteticke, ma nekdo
odkaz na zatezove testy simulujici jinou (beznou - tedy realnou) praci?