mod_czech csacek nebo neco jineho pro Apache2

Středa Leden 15 10:39:05 CET 2003

On Wed, Jan 15, 2003 at 02:24:15AM +0100, Stanislav PETR wrote:

> zdravim konferenci, chici se zeptat, jestli existuje uz nejaky modul kodovani
> cestiny pro apache 2.0.x? Hledal jsem na googlu, ale jediny co jsem nasel jsou
> moduly pro 1.3.x

Pokud budete mit spravne AddDefaultCharset v /etc/httpd/conf/httpd.conf
a budete mit spravne (nejlepe stejne) kodovani v META hlavickach HTML
dokumentu, nepotrebujete zadny modul pro prekodovani.

Spatna zprava je, ze (MSIE) prohlizec muze nekdy (vzdy) spatne
interpretovat rozdil mezi kodovanim napsanym v hlavicce a v META. IMHO
ma META prednost, ale MS Explorer si to (jak se zda) ani v poslednich
verzich nemysli.

Takze mozna bude lepsi AddDefaultCharset nepouzivat vubec a dbat na to,
abyste mel META v kazdem HTML dokumentu.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz