HW: linuxovy router

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Středa Leden 15 10:29:54 CET 2003

On Tue, Jan 14, 2003 at 12:11:57PM +0100, Karel Salavec wrote:
> Hledam neco, co by odpovidalo nasledujicim pozadavkum:
> - mala masinka, patrne s externim zdrojem, nizka spotreba
> - 2 sitove karty
> - pokud mozno zadne pohyblive soucasti (bootovani z flasky?)
> - bez nutnosti obrazovky a klavesnice - moznost spravy po siti, alternativne
> po seriaku
> - OS Linux (melo by to fungovat jako FW a router s NAT - pripadne s doplneni
> HD jako proxy)
> - nizka cena (predstavuji si tak do cca 3 kKc)
> Co se mi zatim podarilo najit, minimalne jednu z podminek neslpnuje :-(
> [...]

Nedávno jsem dostal tip na HW router/firewall U.S.Robotics Broadband
router 8000. Cena by měla být kolem 2600 Kč, popis je na
http://www.usr.com/support/product-template.asp?prod=8000
Bez větráčků, spotřeba by měla být zanedbatelná, administrace přes
browser. Nenašel jsem v popisu podporu DMZ a to je důvod, proč zatím
váhám s koupí. Podle propagačních materiálů podporuje NAT, DHCPC na WAN,
DHCPD na LAN. Má někdo s tímto zařízením nějaké zkušenosti?

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz