sftp uklada vsetky subory ako .part

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Středa Leden 15 11:30:42 CET 2003

Dňa St 15. Január 2003 11:21 ste napísali:
> Nevim, jestli vam to pomuze, ale konqueror uklada vsechny soubory pri
> stahovani, jako .part a po stazeni je prejmenuje. Je mozne, ze to ma
> nejakou souvislost. Bohuzel jsem asi ne zcela presne pochopil co k cemu
> pouzivate ( moje tuseni je konqueror stazeni -> editace -> sftp ulozeni,
> ale tam mi neni jasne jak to muze prejmenovavat). Mozna to radsi napiste
> vic polopaticky.
skusal som viacero moznosti, preto som to napisal asi tak chaoticky :)
moj prvy pokus bol otvorit sftp cez konquerora - ok, nabehlo vsetko ako ma
byt. dostal som sa k subory ktory som potreboval zeditovat, editoval som ho a
potom som dal ulozit. zavrel som editor a pri refreshnuti zoznamu suborov na
sftp tam bol namiesto toho subory iny na konci s .part

potom som skusal proste otvorit connect cez Krusader a editovat Keditom.
vysledok ten isty :(((