Klavesova mapa jako wokna

Lubos Lunak l.lunak na email.cz
Středa Leden 15 11:16:53 CET 2003

Martin Sanda wrote:

> Dne út 14. leden 2003 18:44 jste napsal(a):
> -> A ve kterém KDE to je (a kde to tam v tom KDE je)? já tu mám jen RH7.0,
> no -> a v práci si snad stáhnu MDK8.2 (už KDE z RH7.1 má dost velké
> problémy s
>
> Popravdě řečeno nevím, jaké KDE je v RH7.1 (je-li tam jaké :o), ale v KDE
> 3.x to je -> Nástroje -> KCharSelect (výběr znaků). V KDE 2.x to asi bylo
> taky, v 1.x už fak nevím...

 KCharSelect neni klavesova mapa, ale program, ktery vypise vsechny znaky v
Unicode a uzivatel si muze natukat i nejake ty exoticke znaky (coz jestli
dobre chapu tazatel nechtel).

 Klavesova mapa (tj. layout) pouzivany v KDE2+ je proste ta mapa dodavana s
XFree86.

--
 Lubos Lunak
 l.lunak na kde.org ; l.lunak na email.cz