mod_czech csacek nebo neco jineho pro Apache2

Středa Leden 15 12:51:27 CET 2003

On Wed, Jan 15, 2003 at 11:52:50AM +0100, Jan Houstek wrote:

> Muze nekdo poslat nejaky odkaz na dokument, ktery toto potvrzuje? Ja si
> vzdycky myslel, ze to je naopak (kdyz mam http, proc bych si mel vsimat
> http-equiv, ktere slouzi jako nahrada, kdyz samotne http poslat nejde) ...

http://httpd.apache.org/docs-2.0/mod/core.html#adddefaultcharset

Hm. Mea culpa. Dik.

Nicmene to vyznamnym zpusobem znemoznuje mit Web s dokumenty v ruznych
kodovanich a zaroven vyhovet pozadavku posilani implicitni znakove sady
kvuli moznym bezpecnostnim problemum u javascriptu a podobne...

Takze pro nase prostredi musim dat AddDefaultCharset Off...

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz