Linux a Psion

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Středa Leden 15 13:34:10 CET 2003

zravicko,

> kolega si teraz rozbehaval SSH clienta pre PSION
> s pripojenim na mobil s GPRS
> keby si potreboval popostrcit s tymto tak neni problem, ale komplet linux nie.

ja bych si tedy s dovolenim take rekl o toto info :-). prave dnes se
mi jeden psion 5mx dostal do pracek a byl bych docela rad, kdybych se
z nej pres moji nokii 6210 nekam dostal.

s pozdravem

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line

[:: email :: hrouzek na stratosfera.cz ::]
[:: icq :: 77845458 ::]
[:: www :: taverna.cz ::]

[:: pokud pujdete na bowling, kanady jsou zbytecne ::]