připojení k síti

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Leden 15 18:31:29 CET 2003

On Wed, Jan 15, 2003 at 04:32:51PM +0100, Jaroslav Linhart wrote:

> Mám dotaz, jsem připojen do inetu (wirelless) přes firewall. Moje vnitřní
> síť má číslo 192.168.1.xxx, 192.168.8.xxx, 192.168.10.xxxx je na ní
> připojeno cca 30PC je to fyzicky propojeno takže vidí všichni mezi sebou.
> Potřebuji připojit siť cca 5PC na inet přes danou síť ale nesmějí vidět
> moji lokalni siť ale pouze se dostat na Inet.

Treba takto: Kupte si manageovatelny switch a vytvorte VPN :-). Nebo
levnejsi reseni samostatny hub(switch) pro tech 5PC a kartu do fw.
Pak staci pouzit jednoducha pravidla pro iptables.

Take muzete pocitace soupnout na stejny switch a nastavit jim jinou sit
treba 192.168.55.x a pak zase pouzit iptables. Vyberte si jedno reseni,
tech par radku pro iptables vam pak klidne napisu z hlavy.

Zdravi
-- Dalibor Straka
P.S. Nevite kde bych koupil tricko s logem windows?