SW RAID

Masin, Vladimir masin na lfhk.cuni.cz
Středa Leden 15 21:26:07 CET 2003

Obavam se ze tohle je standardni "feature" IDE RAID radicu - zrejme jsou alergicke na realokovani vadnych sektoru, ktere se disky snazi provadet na pozadi, ale presto se o tom radic nejak dozvi ...
S Promise SuperTrak SX6000 absolvujeme nuceny rebuild pole tak 1x za pul roku ... Disky 6x Maxtor 4G120J6 (120GB, 5400rpm).
A to je to prosim HW RAID - ma to vlastni procesor a pamet, po zavedeni prislusneho ovladace se pole tvari vuci systemu jako jeden SCSI disk (bez ovladace system nic nevidi, ani jednotlive disky).

     Vladimir Masin
     LF UK Hradec Kralove
     masin na lfhk.cuni.cz