Opet KT133 chipset...

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Čtvrtek Leden 16 10:25:19 CET 2003

================

Já mám A-BIT KT7 (VT8363 & VT82C686A)(bez A) a mám s ní od začátku
problémy.
Vlastně jen jeden - nechodí mi DMA na disky. Deska umí UATA66
a disky mám Seagate Barracuda 20 a 40 GB.
Stále vypisuje chyby. Něco jako:

dma_intr: error = 0x51 {DriveReady SeekComplete Error}
dma_intr: error = 0x84 {DriveStatusErro BadCRC}

Za nějaký čas DMA sám vypne.

Disky jsou v pořádku a jádro podporuje VIA KT133
(Mandrake 9). Dělal jsem s tím všelijaké pokusy, testoval
jsem disky, upgradoval BIOS, když jsem ještě měl RH různě
jsem překládal jádro, ale nic nepomohlo.

Nelíbí se mi to, protože je to dost znát na rychlosti
oproti winXP, na kterých to jede v pohodě.

No ale to "A", znamená, že je tam RAID, ne? Takže třeba
takové potíže mít nebudete.

--
zdravim
Tosovsky