připojení k síti

CePal cepal na email.cz
Čtvrtek Leden 16 10:32:37 CET 2003

jinymi slovy VLAN; na to je treba switch level3, ktery neni nejlevnejsi.
Mnoem levnejsi je "hloupy" switch a nova sitova karta v routeru. Samozrejme
VLAN je "cistsi" reseni (vlastne se nekupuje zadne nove zelezo, az na
kabelaz, pokud to je fyzicky mozne). Je jeden hacek - v pripade vetsiho
trafficu a "hloupejsiho" level3 switche je docela umeni vyladit sit, i kdyz
i v Plzenske Skodovce to funguje :-).

CePal

news:b04asm$88p$1 na morticia.kit.vslib.cz...