Apache padne pri SIGHUP

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Leden 16 13:16:36 CET 2003

On 16/01/2003, Vladimir Naprstek wrote:

> Mam podobny problem, jen pouzivam apachectl restart..., mam debian
> woody, apache 2.0.43 jsem si prelozil sam. Vyresil jsem to zatim tak,
> ze jsem upravil skript logrotate:
>
> -----
> postrotate
>    /www/bin/apachectl stop
>    /www/bin/apachectl start
> endscript
> ------
> Zatim s tim nemam cas se zabyvat....

Tohle take neni moc jiste, protoze v nekterych pripadech Apache bezi
jeste docela dlouho po pouziti apachectl stop - zrejme se snazi
doobslouzit stavajici klienty (dohad). V takovem pripade ale nasledny
start Apache nenahodi. Alespon to je moje zkusenost. Nakonec jsem to
udelal tak, ze po stopu se v cyklu opakovane kontroluje, jestli jeste
Apache bezi a do te doby se jej nepokusi nahodit. Jelikoz jsem uz ale
videl i to, ze jeden proces zustal nesestrelen, stalo by asi zato vlozit
do toho cyklu nejaky timeout a po nem zavolat natvrdo kill.

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka