Opet KT133 chipset...

Ctirad Fertr phanatic na NONOSPAMvolny.cz
Čtvrtek Leden 16 12:11:37 CET 2003

> upgraduju stroj (samozrejme linuxovy) a mam moznost za celkem rozumny
peniz
> koupit desku ABIT KT7A. Bohuzel ma onen nechvalne znamy chipset VIA KT133,

Jednak ma KT133A, coz je dost podstatny rozdil a jednak "nechvalne znamy"
rozhodne neni to spravne slovo co bych na jeho oznaceni pouzil. Spis bych
bych rekl, ze to je jeden z prvnich opravdu maximalne vyladenych cipsetu od
VIA.

Specielne potom deska ABIT KT7A je IMHO nejlepsi deska s timto cipsetem,
ktera kdy byla vyrobena. Mam ji (i nekolik znamych) skoro dva roky a musim
rict, ze je to moje prvni PCcko, ktere opravdu funguje jako pocitac a ne
jako nepredvidatelny hlemyzd.  Proste maximalni stabilita a spolehlivost (a
to mam vyrazne pretaktovano). Delam s videem i s audiem (drive prevazne pod
win98) a to vse naprosto bezproblemove a svizne. Ani dnes nemam potrebu
upgradovat. Navic ma 6x PCI a 1x ISA, coz se taky hodi.

Jen bacha na Athlony XP a vys, na ty je potreba revize 1.3.  Stejne tak
bacha na jine desky s KT133A (KT133 bez "A" bych nebral vubec), rozhodne
neplati, ze by byly vsechny dobre. Mel jsem v ruce nekolik kousku, vcetne
sveho casu tolik vychvalovaneho MSI a  rozhodne to nechodilo tak dobre, jak
by melo. Ten ABIT se proste povedl.

Ctirad