Samba ako PDC a profily

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Leden 16 13:32:04 CET 2003

Jan Houstek wrote:
> Po nekolika dnech pouzivani to znemoznilo tisk, vyrobilo nefunkcni soubory
> .lnk apod. Mozna pokud jsou vsichni klienti stejni (OS+HW+SW), tak to
> funguje dobre, ale v nasi siti to bylo neunosne.

Ano, pokud jsem vsichni klienti stejni, tak to funguje celkem dobre,
jak se zacne mixovat NT/2k/XP problemy se dostavi.
Nevadi mix W9x s necim z NT/2k/XP, protoze ty profily jsou na sobe
nezavisle.

Robert Pospíchal wrote:
> Neznam lepsi vec jak si pridelat praci, nez vytvorit cestovni profily v
> nejake domene. Je jedno jestli mate w2k server, nebo Sambu, proste cestovni
> profily M$ nevychytal. Radim Vam dobre, cestovni profily jsou zbytecny
> problem!!!

Pokud mohu hovorit za NT4 svet, tak mam jeden profil funkcni uz 4 roky.
A to bez vetsich problemu, jenom ho cas od casu promazu (nektere veci
se do profilu snad jen porad pridavaji a neodmazavaji).
Pomoci policy editoru se jen muselo nastavit, at se pres to natahaj
vsechny kraviny.
Ale jak se tu objevila jen jedna 2k stanice, tak se to prihlasivsim
pomixuje a blbne to.

Kovar Jan wrote:
> No me by zajimalo, jak se daji roaming profiles vypnout? Ja je totiz vubec
> nenastavoval a funguji. RH 7.3 + samba 2.2.5 a W2K Pro stanice. Delal jsem
> to na jednom gymplu a obcas s tim problemy jsou. Pokud si nekdo ulozi do
> slozky Dokumenty 100MB soubor, tak pri odhlaseni se ten soubor nahrne na
> server a pri pristim prihlaseni studentu ve tride se ten soubor stahuje na
> vsechny stanice. (Pouzivaji se obecne prihlaseni zak01, zak02 atd)
> Zatim to vypinat nechci, ale i kdybych chtel, tak v tuto chvili netusim jak.
> Vsechno se uklada do home adresaru.

Control panel/System/Profily uzivatelu a tam se da nastavovat
pro ne mistni/cestovni.

Uplne to vypinat asi nema smysl, jen vetsinu alikaci nastavit tak,
at to primo dava na disk a ne do profilu, pripadne u nekterych
veci zakazat roamovani policy editorem (pokud si nechcem ruce spinit
registry editorem:).
Drsne metody, ze uzivatel nema pravo zapisu na server nebo neni
cesta k profilu definavana obvykle fungovala taky. :-)

Ale toto tema uz IMHO neni problem samby jako takove, ale MS Win
sveta a mozna uz trochu off?

	Majkl