Samba ako PDC a profily

Slansky Jan jslansky na ips-ag.cz
Čtvrtek Leden 16 13:49:53 CET 2003

Bez vyhrady souhlasim s problematikou roaming profilu. Pro uzivatele s
velkou volnosti pro konfigurace lokalniho PC je to neprakticke. Pouzitelna
je jen v pripade temer identickych konfiguraci. Napriklad banka, ..., s
pevne definovanym SW prostredim. Vhodne je to samozrejme kombinovat s
jakoukoliv politikou (myslim MS domain a local policy).

> pouziva Outlook
> pocitace a chce
> nez timhle

V takovem pripade je nejlepsi pouzit web rozhrani.

Honza