ATI Radeon 9000Pro na SuSe80

Michal Kaspar mkaspar na ksrzis.cz
Čtvrtek Leden 16 14:18:45 CET 2003

On Thu, Jan 16, 2003 at 01:01:43PM +0100, petra volna wrote:
> dobry den,
> snazim se nainstalovat ATI Radeon 9000Pro na SuSE80 a vse je snad ok az do
> okamziku kdy se pokusim spustit Xka dostanu hlaseni:
>
>  "fglrx:No matching Device section for instance (BusID PCI:3:0:0) found. no
> devices detected
> Fatal server error:
> no screens found

Jestli jste to konfigurovala tim nastrojem od ATI (nepamatuji si jmeno),
tak me pridal do /etc/X11/XF86Config-4 (nebo kde mate konfiguraci X)
Option, kde ovladaci rika, kde je karta (Option BusID) a nezvolil to
uplne spravne. Po zakomentovani tohotoo radku vse funguje, jak ma.

P. S. K tem ovladacum od ATI. Nejak se mi nepodarilo vystopovat, jakym
zpusobem zapisuje ten control panel do XF86Config. SetUID nastaven nema,
ale i kdyz ho pustim jako normalni uzivatel, tak si tam muzu naklikat
zmeny, ktere zapise do konfigurace. Nevite nekdo, jak to dela?

--
Michal Kašpar