ATI Radeon 9000Pro na SuSe80

David Lukaštík david.lukastik na svkuh.cz
Čtvrtek Leden 16 15:28:32 CET 2003

On Čt, 2003-01-16 at 14:59, Jan Gregor wrote:
> Znamena to, ze pouzity ovladac (fglrx) neumi tuhle grafiku. Kamarad ma
> stejny problem, mozna pujdou ovladace z xfree86 4.2.x. Nevim jakou verzi
> pouziva SuSE, zkuste v /etc/X11/XF86Config-4 v sekci Device nahradit
> Driver "fglrx" radkem Driver "ati". Pokud by to nepomohlo, nahradte
> "ati" za "vga". V tom pripade budete pouzivat standartni vga ovladac.

Linuxove ovladace od ATI (fglrx) Radeon 9000Pro umi, stejne jako radu
8x000, i 9x000. -- problem je ve spatne funkcnosti fglrx_config, ci jak
se to jmenuje. -- Staci disablovat radek, kde se identifikuje BusID,
pripadne zapsat spravnou hodnotu a ovladace fakci bez problemu.

Ovladace jsem rozbehl jak pod RH, tak Mandrake i Debianem. Jsou funkcni
pod XFree86 4.1x a 4.2.x. Jen se musi stahovat pro kazdou verzi XFree86
zvlast.

Davadu

--
David Lukaštík <david.lukastik na svkuh.cz>