Vyriesene: shell command

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Čtvrtek Leden 16 17:10:40 CET 2003

On Thu, 2003-01-16 at 16:08, Petr Sebor wrote:
> Peter Ronai wrote:
>  > hej a nato ta zlozita konstrukcia (typ mastodont ;)
>
> nojo... ta hlava
>
>  > name=$(basename $file | cut -d . -f 1 | cut -c 1-$(($(echo $(xargs) | wc
>  > -c) - 2)))
>  >
>  > echo $(xargs) zaechuje to co bolo hodene na pajpu a wc -c tomu spocita
>  > dlzku a la C
>  > to cele je v $(()) co je na aritmeticke operacie a ja od dlzky v bytoch
>  > odratam 2 (co ma znacit Cckovu medzeru na konci a posledne pismenko)
>  >
> [...]

aaaha
hej, vystup je prazdny
pokial je to tak tak mi to dava zmysel, dik
to mi ostatne pripomina ze mi nejak vseobecne nejdu presmeruvat vystupy
v shelli :(
dik vsetkym, samozrejme som pouzil sed kedze je tento ovela pohodlnsi a
rozumnejsi na pouzitie

skoda ze shell nema chomp a chop ;)

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com