LGPL knihovna

kratochvil jiri kratochvil na dbsystem.com
Čtvrtek Leden 16 17:38:48 CET 2003

On Thu, Jan 16, 2003 at 04:16:27PM +0100, w359 wrote:
> Dobrý den.
>
> Chtěl jsem se zeptat, zda-li je možné (jestli to LGPL povoluje) zebrat pouze část LGPL knihovny a tu použít.
>
> Co chci udělat:
> Existuje LGPL JAVA knihovna a ta má přes 500kB (jar soubor).
> Rád bych z ní vykuchal jen třídy, které potřebuji a připojil ke svému programu (klidně můžou být i v samostatném jar souboru).

Nejsem sice odpornikem na licence, ale podle meho mineni vas LGPL
zavazuje k tomu ze musite zverejnit zmeny udelane v te knihovne. To ve
vasem pripade splnite tim ze zverejnite pod LGPL tu knihovnu kterou
pouzijete. Jinymi slovy vybrakujete, relasnete a zverejnite zmeny ktere
jste provedl (tu vybrakovanou knihovnu) pod LGPL.

--
  KLoK