konference - linux na serveru

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 16 18:03:17 CET 2003

On Thu, 16 Jan 2003, Pavel Mikovski wrote:

> Existuje nejaka konference Linux na serveru? Kdyz potrebuju poradit s
> Apachem nebo nastavenim mailserveru, vsichni tady mne odkazi na manual,
> ktery uz mam pochopitelne precteny. Existuje nejaka konference, kde jsou

Hmm, konferenci "linux na serveru" asi prilis neni (ostatne jaky je zde
pomer dotazu na veci tykajici se spise desktopu a veci tykajici se
serveru, serveroveho HW, sitovych sluzeb apod.?).

Urcite ale existuji konference o konkretnim software. Temer kazdy OS
projekt ma svuj devel-list a casto take user-list a vedle toho muze
existovat plno dalsich specializovanych listu. Napr. dotazy na vami
zminovany mailserver muzete posilat do sendmail na linux.cz.

-- Honza Houstek