Zvukovka (Redhat 8.0)

Čtvrtek Leden 16 19:29:51 CET 2003

On Thu, Jan 16, 2003 at 03:24:57PM +0100, Ales Horak wrote:
> Pls., podarilo se nekomu rozchodit zvukovku integrovanou na zakladni
> desce DFI NB76-TC ??
>
> Pri pokusu o start sound serveru tento hlasi ze na /dev/dsp neni
> zadne zarizeni. Pri instalaci RH 8.0 je ta zvukovka "nejak"
> detekovana, protoze pri prvnim bootu se snazi (neuspesne) ten zvukovy
> server spustit.

Moje věštecká koule říká, že jste málo chřestil a bušil do bubínků,
jinak by to fungovalo...

Víte, máte LInux. Takže si zjistěte, co říká při startu jádro (dmesg),
co máte v /etc/modules.conf, co se objevilo v /var/log/messages atp.
Pak se dá něco dělat. Jinak to bude leda tak na zaříkadlo a nějaké
woodoo.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz