konference - linux na serveru

EHP ehp na s4u.cz
Čtvrtek Leden 16 19:46:15 CET 2003

Nesledoval jsem thread s rewrite, ale jestli jde o to aby byly adresare jako
subdomeny tak se to da udelat i bez rewrite, i kdyz ne zrovna 2x elegantne.
Pouzivam na kazdy takovy web 3 virtualhosty:
1. ServerAlias domena.cz a www.domena.cz jde treba na DocumentRoot root/www
2. ServerAlias *.domena.cz jde na VirtualDocumentRoot root/%1
3. ServerAlias www.*.domena.cz jde na VirtualDocumentRoot root/%2

Narazil jsem na jediny problem v kombinaci s php - nelze pouzit %1 apod. v
php_admin_value coz by se mi hodilo napr. u openbase_dir.