Apache

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Leden 16 21:55:47 CET 2003

Michal Kubecek wrote:

> Možná už na portu 80 někdo poslouchá. Zkuste
>
>   netstat -lpn | grep ':80 '

Trosku mou malickost matou ty dve dvojtecky, clovek by ocekaval spise
0.0.0.0 u normalniho IPv4 protokolu. Budi mi to asociace na
IPv6 adresu. Neni tan Apache zapnuty s podporou pro IPv6 protokol
a system je bez ni?
Neni to nahodou Apache 2.x a nema v konfigur volbu Listen 80?
On to pak chape tusim jako Listen [::]:80. :-)
Coz zkusit tam dat 'Listen 0.0.0.0:80'.

	Majkl