Samba ako PDC a profily

Filip Jirsák Filip.Jirsak na gymnacel.cz
Pátek Leden 17 08:27:04 CET 2003

> Nemuze! Muze byt pouze na lokalnim disku. Nepomuze ani, kdyz si namapujete
> sitovy disk jako lokalni.
Ani když se zadá cesta ve tvaru \\server\sdílení\....?

Mslím, že v tomto případě by vám stejně nepomohli ani roaming profiles.
Outlook Express totiž poštu ukládá do složky profil\Místní nastavení, kterou
Windows neroamují (tedy na internetu se většinou píše, že ne, mě to taky u
většiny uživatelů nedělá, ale teď zrovna ji ve svém lokálním profilu mám :-)
Snad by pomohlo jedině tuto složku nastavit jako síťovou (mimochodem,
doporučuji pro Dokumenty - u těch je většinouzbytečné, aby se přenášeli sem
a tam při kopírování profilu, naopak se můžou ztrácet při použití místního
profilu a není to tak rtitická věc, aby bez nich Windows nemohly běžet při
krátkém výpadku sítě.) Všechno tohle se dá v registrech nastavit v
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User
Shell Folders

(zde je možné používat i proměnné prostředí)

a Windows to někdy (zatím bych se přikláněl nejvíce k tomu, že při příštím
natažení profilu) přepíší i do

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell
Folders

aby tomu rozuměli i starší programy.

Já to s Outlookem mám vyřešeno tak, že server je IMAP, tj. v profilu se
nepřenáší zbytečně e-maily sem a tam, a jedině bylo potřeba ošetřit
kontakty, a jejich umístění lze nastavit v registru v klíči

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\WAB\WAB4\Wab File Name

A abych to alespoň trochu vrátil k Sambě, tak na ty úpravy registrů se
celkem může hodit loginscript :-)

Případné pokračování spíš na news:cz.comp.windows.nt nebo
mail:listserv na list.emwac.cz, konf. winnt-l.
S pozdravem
Filip Jirsák