kylix 2 + resource

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Pátek Leden 17 10:00:10 CET 2003

Hezky den vsem,

Nevi nahodou nekdo jestli (a kdyz tak jakym zpusobem)
podporuje Kylix 2 OE praci s resource souborama
ve stylu Delphi?

Tj. vytvoreni *.rc souboru s odkazy na bitmapy,
zkompilovani na *.res a vlozeni odkazu na res
do souboru ve stylu {$R jmeno_souboru.RES} ?

Prohrabal jsem se internetem ale nic jsem nenasel.
Existuje sice moznost "resourcestring" ale ta je jen
pro retezce a ja bohuzel potrebuji bitmapy.

Muzu sice pouzit imagelist, ale to neni nejlepsi
reseni. Navic delam aplikaci ktera by sla prelozit
pod Kylixem i Delphi (v. 6) a tam se pri prenosu
formulare mezi platformama ztrati obsah imagelistu.
(Jedna se o odlehcenou verzi neceho podobneho Windows
Commanderu ktery mi v linuxu docela chybi a zatim jsem
plnohodnotnou a mne vyhovujici nahradu nenasel.
Az to bude aspon trochu pouzitelne, dam to k "recenzi".)

Zkusil jsem (blahove) pouzit res soubor pripraveny v
Delphi ale zjistil jsem ze to nejde.

Jde mi o to, abych mel pro obe platformy jeden soubor
ktery by definoval poradi a nazvy potrebnych objektu
a pak by se jen v pripade potreby prelozil na pozadovane
platforme a odkaz na vysledny soubor by se vlozil
do kompilovaneho programu.

Jde to nejak rozumne udelat?
A co kylix 3? (nezkousel jsem, jen jsem se prohrabal
v instalacnich souborech ale nic podobneho brcc32
jsem nevidel...)

Jestli mi nekdo poradi budu mu moc vdecny.

Petr