RH 7.3x6.2

Tomas Srb srbt na dtnet.cz
Pátek Leden 17 10:24:28 CET 2003

Dobry den,
    mam problem: firma ma legalne zakoupeny fluent v 5.5. Proti instalaci
pod RH 7.3 nema instalacni script zadnych namitek, ale po spusteni, ve
chvili kdy ma zobrazit dialog pro vyber souboru k nacteni dat, zacne psat:
> RPC RCX_CLIENT_LS failed: RPC: Timed out
RPC CX_Flush failed.
: RPC: Timed out
[...]

a pak kyzeny dialog zobrazi a pokracuje dal (kazdy timeout je zhruba minuta
az dve). Tentyz efekt se projevi i pri dalsich operacich tohodle typu -
zjistovani obsahu adresare apod. Pod RH 6.2 (doporuceny system pro fluenta)
to funguje spravne, ale zda se mi dost zle instalovat tak starou distribuci
na ted zakoupeny stroj (kvuli HW, ext3 apod). Nema nekdo podobnou zkusenost,
pripadne napad jak nastalou situaci resit?

Sit by mela byt nakonfigurovana spravne, portmap bezi v obou pripadech,
firewall na vyskyt chyby nema vliv, compat*.rpm baliky mam nainstalovane,
ale nepodarilo se mi je pouzit tak, aby z nich ten fluent mohl brat
knihovny - porad koliduji.

Dekuji za ochotu,
    Tomas Srb