RE: Změna hesla pro root uživatele

Novikmec Jozef Novikmec na leciva.cz
Pátek Leden 17 14:47:36 CET 2003

Je velmi dobre a chvalyhodne ze ste sa rozhodli zmenit platformu.:-)

V linuxe nemusia mat jednotlive sluzby v startovacich skriptoch uvedene
heslo roota aby nastartovali. To je domena systemov nemenovanej firmy:-)

Takze nemusite sa bat, zmente heslo a vsetky tieto sluzby Vam bez problemov
nastartuju.

Procesy a sluzby pri starte maju ako matersky proces proces init, ktory bezi
s pravami roota, takze nema problem spustit akukolvek sluzbu.