Změna hesla pro root uživatele

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Pátek Leden 17 14:48:06 CET 2003

On Fri, Jan 17, 2003 at 02:41:08PM +0100, Novy David wrote:

> Ahoj, chtěl bych se zeptat, pokuď změnim v linuxu heslo pro root uživatele,
> co by mi poté nemuselo naběhnout.
>
> Na linuxu mi běží služby jako sendmail, dns, www, iptables, dhcp, samba ....

Naběhne Vám všecho. Změna hesla nemá na nic v systému vliv (tedy pokud tam
nemáte nějaké s prominutím prasárny :-)).

> díky David

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Buying an operating system without source is like buying a self-assembly
Space Shuttle with no instructions."       -- Jeremy Allison