Opet KT133 chipset...

Ctirad Fertr phanatic na NONOSPAMvolny.cz
Pátek Leden 17 21:37:51 CET 2003

CPU i

> Jinymi slovy jste rekl to, ze, dle vasich empirickych poznani, se ABIT
> chova pri nastaveni mimo provozni a deklarovane hodnoty jinak nez EpoX,
> chova se tak i pri standardnich a vyrobcem zarucovanych hodnotach?

Použitý čipset by měl podporovat i procesory s vyšším taktem FSB, které v
tuto chvíli ještě nejsou na trhu, takže z hlediska desky šlo v podstatě o
výrobcem deklarované hodnoty (z hlediska CPU a pamětí ovšem už nikoliv ;).

Každopádně ten pokus jsem uváděl jako takovou perličku, ovšem popravdě,
pokud mám určitou sestavu a z ní se pokusím vytěžit "co to dá" a poté
bezprostředně vyměním desku za jinou, ale s identickým čipsetem (všechny
ostatní komponenty v sestavě zůstaly stejné) a pokusím se o totéž z
diametrálně odlišným výsledkem, o ledasčem to svědčí.

Ctirad