Re: Bezdrát na USB - Edimax EW-7115U - MÁ NĚKDO ZKUŠENOST ?

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Sobota Leden 18 03:04:53 CET 2003

DD, zalezi na tom co to ma v sobe za chip.
V zasade se necha rozchodit temer vse,
ja mam zkusenosti s COMPEX WLU11A USB wirelless LAN co prodava firma
Mironet, proste stahnete
balicek na Amtel chip, date make a make install
a karta jede.
    Zdravi
    Milan Roubal
    roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz

----- Original Message -----
From: <ivan-k na seznam.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, January 17, 2003 10:09 PM
Subject: Bezdrát na USB - Edimax EW-7115U - MÁ NĚKDO ZKUŠENOST ?

Zdravím !
Chtěl bych  propojit  PC a notebook  asi na 200 metrů bez přímé
viditelnosti. Nejlepší řešení je asi bezdrát.  Mám na výběr mezi -
Edimax EW-7115U, USB zařízení  &  Edimax EW-7124  PCMCIA s redukcí do PCI.
S bezdrátem nemám žádné zkušenosti a ta USB verze  (
http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=4077 ) se mi docela líbí , ale
nevím co na to můj Linux  MD 9.0. Máte někdo zkušenost s bezdrátem na USB ?
Díky za rady, Ivan.