fetchmail nedotahne postu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Leden 18 09:54:34 CET 2003

Dne pá 17. leden 2003 21:54 jste napsal(a):

> zlobit

Mě se stalo kdysi něco podobného a problém byl že v mailu něco bylo co
způsobovalo to že se to zaseklo. (Nešlo to stáhnout ničím žádný program
nezabral)
Nakonec jsem ten jeden mail smazal přímo na serveru pomocí telnetu a dále zase
vše chodilo OK problém musel být na tom serveru.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |