logrotate na ensimu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Leden 19 01:04:36 CET 2003

On Sun, 19 Jan 2003, konig wrote:

> potreboval jsem si nastavit logrotate + webalizer ale zjistil jsem ze ensim
> uz asi ty logy rotuje a dela z nich statistiku, kde se muzu podivat na to
> nastaveni (jsem v linuxu novacek) v cronu (/etc/cron.daily) jsem to nenasel.

Nevim co presne jste touto vetou myslel (trosku mne mate to sluvko
"ensim"), nicmene pokud dotaz zni, jestli webalizer rotuje sam od sebe
logy, tak odpoved je ne. Webalizer pouze projde existujici logy, a
zpracuje nova data (v pripade, ze mate zapnute inkrementalni zpracovavani,
jinak pregeneruje cele logy znovu - a tedy pokud v tomto pripade dojde k
odrotovani, tak se muze stat, ze byste o nejaka data prisel).

Vyvolavani rotovani logu byste mel mit nekde v /etc/cron.daily/logrotate,
konfigurace pro jednotlive logy pak nekde v /etc/logrotate.conf, typicky.

> logrotate pri prvnim spusteni logy nerotuje jen si zapise datum do
> logrotate.status a rotuje az druhy den, je to taky normalni ?

Ano.

--
JiKos.